چهارشنبه , 2 تیر 1400 - 4:34 بعد از ظهر

برند شما روی فرش قرمز

پوران درخشنده یکی از کارگردانهای بنام سینمای کشورمان است. هیچگاه از خاطرم نمی‌رود هنگامی که برای دریافت جایزه سیمرغ بهترین فیلم سینمایی از نگاه تماشاگران ” هیس، دخترها فریاد نمی زنند” در جشنواره فیلم فجر به روی صحنه آمد، یک جمله بر زبان آورد : ” مردم چیزی را دیدند که هیات داوران ندیدند! “

بی تعارف و صریح باید بگویم که در کشوری زندگی می‌کنیم که فضای سالم رقابتی برای برندها در آن حکم فرما نیست و قاعده بازی به طرق غیر معمول و بعضا ناعادلانه مرتب در حال تغییر است. راز ماندگاری برند شما در این فضا فقط و فقط نگرش و باور شما است. در واقع شما حق انتخاب یکی از دو راه زیر را دارا هستید:

  • همرنگ جماعتی شوید که رای هیات داوران برای آن ها حائز اهمیت است.

اگر این گزینه را انتخاب کنید، با اشاره به یک نکته بسیار مهم به شما خواهم گفت که شانسی برای ماندگاری برندتان در آینده نخواهید داشت. در حقیقت شاید در کوتاه مدت به نظر موفق باشید اما…

نکته بسیار مهم این است : هیات داوران کمتر از 10 نفر هستند!

  • کاری کنید که مردم برند شما را انتخاب کنند و آن را برتر بنامند.

با انتخاب این گزینه برند شما در معرض دید نزدیک به میلیونها نفر قرار می گیرد. تنها با داشتن این نگرش است که شما شانس موفقیت در طولانی مدت را خواهید داشت.

اشاره به یک موضوع بسیار ضروری است. گزینه اول ساده‌ترین راه و گزینه دوم سخت‌ترین و گاهی به نظر غیر ممکن‌ترین راه است اما…

تلاش و پشتکار برای رسیدن به هدف یعنی نوزده بار شکست خوردن و موفق شدن در بیستمین بار.

وقت را هدر ندهید. فرش قرمز منتظر برند شماست.

درباره ی مرجان جانقربان

مطلب پیشنهادی

بازگشت نیروگاه اتمی برق به شبکه سراسری

به گزارش دهه شصتی ها، سخنگوی صنعت برق گفت: «از روز یکشنبه 30 خرداد نیروگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *